به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب انرژی های خورشیدی را دارد.

مهندس قدرت اله ولدی در نشست بررسی وضعیت شهرک فناوری گیاهان دارویی شهرستان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده به دنبال جانمایی و تامین اراضی مورد نیاز برای این پروژه مهم در شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: با حمایت های استاندار محترم و همکاری اداره کل منابع طبیعی لرستان و شهرستان بروجرد، مکان‌یابی برای جانمایی شهرک انرژی های خورشیدی و همچنین راه‌اندازی شهرک فناوری گیاهان دارویی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت سرمایه‌گذاران توانمند در این شهرستان بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: بر اساس سند راهبردی استان و شهرستان این دو مجموعه مهم می‌تواند زمینه‌ساز سرمایه‌گذاری و اشتغال در منطقه باشد.

مهندس ولدی افزود: با توجه به ظرفیت شهرستان، این فرمانداری آمادگی همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای احداث گلخانه و همچنین ایجاد مجموعه انرژی های پاک در حوزه پنل‌های خورشیدی را دارد.

این نشست مشترک با دعوت فرمانداری بروجرد و با حضور مدیرکل منابع طبیعی لرستان، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان، معاون باغبانی جهاد کشاورزی استان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و برخی از مدیران ذیربط شهرستان برگزار شد.

b_300_0_16777215_00_images_photo27989149603-1.jpg

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید